Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкової, основної і старшої школи
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи
Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи
Методичні рекомендації для 3-х класів експериментальних закладів освіти НУШ
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів основної і старшої школи.
Загальні вимоги до знань, умінь і навичок учнів
Рівні навчальних досягнень: I. Початковий
1 бал- Учні розрізняють об'єкти вивчення.
2 бали- Учні відтворюють незначну частину навчального матеріалу, мають нечіткі уявлення про об'єкт вивчення.
3 бали- Учні відтворюють частину навчального матеріалу; з допомогою вчителя виконують елементарні завдання.
Рівні навчальних досягнень: II. Середній
4 бали- Учні з допомогою вчителя відтворюють основний навчальний матеріал, можуть повторити за зразком певну операцію, дію.
5 балів- Учні відтворюють основний навчальний матеріал, здатні з помилками й неточностями дати визначення понять, правило.
6 балів- Учні виявляють знання й розуміння основних положень навчального матеріалу. Відповіді їх правильні, але недостатньо осмислені. Вміють застосовувати знання при виконанні завдань за зразком.
Рівні навчальних досягнень: III. Достатній
7 балів- Учні правильно відтворюють навчальний матеріал, знають основоположні теорії і факти, вміють наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролюють власні навчальні дії.
8 балів- Знання учнів є достатніми. Учні застосовують вивчений матеріал у стандартних ситуаціях, намагаються аналізувати, встановлювати найсуттєвіші зв'язки і залежність між явищами, фактами, робити висновки, загалом контролюють власну діяльність. Відповіді їх логічні, хоч і мають неточності.
9 балів- Учні добре володіють вивченим матеріалом, застосовують знання в стандартних ситуаціях, уміють аналізувати й систематизувати інформацію, використовують загальновідомі докази із самостійною і правильною аргументацією.
Рівні навчальних досягнень: IV. Високий
10 балів- Учні мають повні, глибокі знання, здатні використовувати їх у практичній діяльності, робити висновки, узагальнення.
11 балів- Учні мають гнучкі знання в межах вимог навчальних програм, аргументовано використовують їх у різних ситуаціях, уміють знаходити інформацію та аналізувати її, ставити і розв'язувати проблеми.
12 балів- Учні мають системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовують їх у стандартних та нестандартних ситуаціях. Уміють самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення.
Джерело: КРИТЕРІЇ оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти
Коментарi